03150, Україна, місто Київ

вул. Антоновича, 172, поверх 11, офіс 1118

profit.consul@gmail.com
firmprofit-consul
+38 (068) 958 56 23
+38 (044) 303 92 29
Показати меню
Реєстрація (прописка) іноземця в Києві

Реєстрація (прописка) іноземця в Києві 

Пропискою в Києві є реєстрація місця проживання в будь-якому районі Києва.

Здійснити реєстрацію місця проживання можна в центрах надання адміністративних послуг, які є в кожному районі Києва.

Основним нормативно-правовим актом, який регулює питання щодо прописок, в тому числі і в Києві, є Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні». Цей закон встановлює ті основи, якими повинні керуватися як люди, щодо яких здійснюється прописка (реєстрація місця проживання), так і органи державної влади.

Реєстрація місця проживання потрібна головним чином для громадян України, але, наприклад у іноземця в Києві теж може виникати потреба в прописці, це стосується тих іноземних громадян, які мають постійну або ж тимчасову посвідку на проживання в Україні.

Прописка в Києві здійснюється проставленням у паспорті громадянина України спеціального штампа, в якому вказується конкретна адреса, за якою проживає людина.

Для того, щоб прописатися необхідно звернутися за місцем майбутнього проживання в центр надання адміністративних послуг. Звернутися може як сама людина, місце постійного проживання якої буде зареєстровано, так і представник (законний або ж за нотаріальним дорученням).

На реєстрацію нового місця проживання людині дається тридцять календарних днів, раніше законодавством був передбачений інший термін і він становив десять днів. Для новонароджених дітей дається термін на їх реєстрацію, який становить три місяці з моменту державної реєстрації їх народження.

Для того, щоб отримати прописку в Києві необхідно подати відповідним органам наступні документи:

  • письмову заяву про зміну місця проживання;
  • документ, в якому буде відмітка про нове місце проживання (паспорт громадянина України, посвідка на тимчасове проживання, посвідка на проживання);
  • свідоцтво про народження (для осіб, які молодші за шістнадцять років і відповідно не мають паспорта громадянина України);
  • посвідчення про наявність прописки або ж військовий квиток (у разі, якщо реєструється проживання особи, яка знаходиться на військовому обліку або ж підлягає взяттю на військовий облік);
  • квитанцію, яка підтверджує оплату державного адміністративного збору за реєстрацію місця проживання;
  • документ, який може підтвердити наявність підстав для реєстрації людини за конкретною адресою/перебування або ж офіційне взяття на облік в спеціальному соціальному закладі, закладі соціального захисту та обслуговування/проходження військової служби у військовій частині, яка знаходиться за адресою майбутньої реєстрації;
  • паспорт представника за нотаріальним дорученням або ж законного представника (у разі подання заяви таким представником);
  • документ, що підтверджує повноваження законного представника або представника за нотаріальним дорученням (у разі подання заяви представником, крім законних представників, які є батьками дитини, проживання якої реєструється).

На підставі поданих документів відповідний орган здійснює внесення даних про нове місце проживання в паспорт громадянина України/тимчасовий вид на проживання іноземного громадянина/постійний вид на проживання іноземного громадянина. Так само одночасно з проставленням штампа в паспорті здійснюється внесення нових даних до відповідного реєстру.

Від місця зареєстрованого проживання залежить місце здійснення звернень до багатьох державних органів, а так само державні органи здійснюють поштовий зв'язок з людиною за адресою зареєстрованого проживання (прописки).