03150, Україна, місто Київ

вул. Казимира Малевича, 86 П, офіс 211

profit.consul@gmail.com
firmprofit-consul
+38 (068) 958 56 23
+38 (044) 303 92 29
Показати меню
Ліцензія на працевлаштуванная за кордоном

Ліцензія на працевлаштування за кордоном 

Щодо законодавства України необхідно в обов'язковому порядку ліцензувати діяльність, яка пов'язана з посередництвом у працевлаштуванні за кордоном. Виключно лише ґрунтуючись на наявності ліцензії, можна здійснювати посередницьку діяльність у працевлаштуванні за межами України. Ліцензія є єдиним документом, що носить дозвільний характер і дає право суб'єкту господарювання займатися посередництвом для працевлаштування громадян за межами України.

Для початку варто розібратися в тому, кому, а також при яких обставинах необхідна ліцензія.

В першу чергу мова йде про підприємство, яке може надавати послуги щодо посередництва у забезпеченні роботою. Воно повинно бути зареєстровано в певному порядку, як юридична особа або ж ФОП. Описана вище ліцензія, яка дозволяє проводити посередницьку діяльність, необхідна для спрямування робочої сили для роботи за кордоном, для укладення контракту, де буде йти мова про надання вищезазначених послуг, для здійснення консультації в області посередництва. Здійснивши дії щодо оформлення ліцензії, ви зможете законно здійснити і реалізувати власну професійну діяльність, стати конкурентоспроможним на ринку вищеописаних послуг.

Дана ліцензія знадобиться тим, хто займається посередництвом у забезпеченні роботою за межами нашої держави. Також подібна ліцензія буде актуальна для вас, якщо ви проводите консультації з питань працевлаштування або ж здійснюєте надання рекламних послуг для зарубіжних компаній, а також у тому випадку, коли ви надаєте допомогу в оформленні віз. Щоб оформити ліцензію суб'єкту ліцензування необхідно буде подати в Міністерство соціальної політики України ряд документів, які додані до заяви, а також відомості.

Процес отримання ліцензії складається з трьох етапів:

1) Підготовчий етап, який передбачає здійснення консультації та формування пакету документів, необхідних для подачі.

2) Основний етап, коли необхідно буде надати документи для розгляду Міністерством соцполітики.

3) Завершальний етап включає в себе сплату державного мита і саме отримання ліцензії.

Щодо випадків, коли ліцензію можуть анулювати, варто розглянути підстави для отримання такого рішення: надійшло прохання від ліцензіата про скасування ліцензії; набуло чинності рішення органу ліцензування про анулювання, про скасування такого рішення з боку спеціально уповноваженого органу, який займається питаннями ліцензування; були надані копії свідоцтва про смерть фізичної особи-підприємця, тоді, коли відсутній правонаступник; запустився процес припинення юридичної особи, підприємницької діяльності фізособи-підприємця; є в наявності акт про порушення умов з боку ліцензіата; була зафіксована несплата за видачу ліцензії.

У випадку, коли необхідно внести зміни до ліцензії, ліцензіат повинен скласти звернення до Міністерства соціальної політики, де буде заява про внесення змін щодо ліцензійної справи, але не пізніше, ніж через тридцять днів після того, як виникли такі обставини: змінилася назва юридичної особи, відбулася реформа або виділ юридичної особи, змінилися ПІБ фізособи-підприємця, змінився директор або заступник директора конкретного підприємства. Тобто змінилося місцезнаходження офісу, додався контрагент, змінилася інформація, яка була вказана у наданих раніше відомостях, змінився перелік документів, що додавався до прохання щодо отримання цієї ліцензії.

Тепер поговоримо про кадрові вимоги для здійснення діяльності щодо посередництва. Здобувач ліцензії для посередництва з питання забезпечення роботою громадян нашої країни за межами України в обов'язковому порядку зобов'язаний мати в штаті працівника, у якого є юридична освіта. Дозволено те, що в робочому колективі може і не бути присутнім юрист, але це тільки в тому випадку, якщо укладається договір з боку посередника про юридичний супровід у взаємодії зі сторонніми компаніями, зокрема, з юридичними або навіть адвокатськими бюро.

Щоб проводити посередницьку практику, посереднику потрібно володіти офісом або службовим приміщенням, а також документом, який повинен підтверджувати наявність права користування чи права на власність у відношенні даного приміщення. Вона зобов'язана входити в нежитловий фонд, де буде знаходитися таке обладнання, як комп'ютерна техніка, принтер і так далі. У входу в офіс зобов'язана бути інформація щодо графіка роботи і, зрозуміло, найменування ліцензіата, який буде відповідати ЄДРПОУ.

Не варто забувати про те, що якщо ви займаєтеся посередництвом щодо забезпечення роботою за межами України, але у вас немає належним чином зареєстрованої ліцензії, вам доведеться сплатити суму -  штраф у 20-кратному розмірі від мінімальної зарплати, яка була встановлена на момент, коли було виявлено порушення.

Варто звернути увагу на наступні моменти: вище описану діяльність необхідно здійснювати тільки на основі ліцензії, яку прийнято вважати єдино важливим документом, що несе дозвільний характер, що дає право суб'єкту господарювання займатися посередництвом щодо забезпечення робочим місцем громадян за кордоном.

В установчих документах юрособи необхідно вказати вид господарської діяльності; посередник може займатися посередницькою діяльністю тільки в тому випадку, якщо у нього є вищезгадана ліцензія і укладений зовнішньоекономічний договір з контрагентом – вся ця діяльність повинна здійснюватися з дотриманням зареєстрованих умов, ґрунтуючись на законодавстві і міжнародних договорах України.

Говорячи про порядок оформлення ліцензії, варто пам'ятати про терміни. Підготовка, що передбачає консультацію, формування низки документів, може зайняти близько 11 робочих днів. Подача документів у Міністерство соцполітики України з моніторингом виробництва щодо питання щодо оформлення ліцензії займе від десяти робочих днів. Безпосередньо отримати таку ліцензію можна протягом одного робочого дня.

Тепер що стосується переліку документів, які вам знадобляться

  • безпосередньо сама заява про придбання ліцензії у вигляді оригіналу, який буде підписаний підприємством;
  • надання відомостей про місце здійснення діяльності для посередництва щодо забезпечення роботою за межами України, де оригінал підписано підприємством;
  • демонстрація опису документів, яку будуть докладати до заяви щодо одержання ліцензії, також у вигляді оригіналу, підписаного підприємством;
  • надання довіреності на представника (теж оригінал з підписом підприємства);
  • необхідно надати договір оренди офісу, в якому здійснюється діяльність для посередництва з працевлаштування за кордоном (можлива копія цього документа);
  • демонстрація витягу з ЄДРПОУ на претендента ліцензії у вигляді копії або оригіналу у вільній формі;
  • надання банківських реквізитів заявника;
  • наявність копії документа, який буде підтверджувати реєстрацію іноземного суб'єкта господарювання в країні місцезнаходження;
  • надання копії дозвільного документа від кінцевого роботодавця щодо забезпечення роботою іноземних громадян, який повинен бути виданий уповноваженим органом держави працевлаштування;
  • наявність копії чи виписки з документа іноземного суб'єкта господарювання, що буде визначати вид господарської діяльності;

Звертаючись до компанії «Профіт-Консул», вам буде забезпечено стовідсотковий результат у максимально стислі терміни.

Нашою командою буде надана бездоганна допомога з підготовки документів та оформлення ліцензії.

Також наші послуги адекватно оцінюються в допустимому діапазоні цін, порівняно з іншими юркомпаніями, які надають дану послугу.